<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Monday, August 13, 2012

Concurs de inaugurare - MYTHICAL BOOKS

Mi-am luat inima in dinti si mi-am facut si eu un blog (in sfarsit sau prea curand - vom vedea) bineinteles cu G,  MYTHICAL BOOKS, destinat neexclusiv cartilor. Veti gasi pe el tot ceea ce ne va placea la un moment dat.
Pentru a-l inaugura, impreuna cu dragele mele prietene si mentore - Cristina si Geo, organizam urmatorul concurs!
Premiile sunt:

1. LEGAMINTE si RASPANTII
2. INGERUL MECANIC si PRINTUL MECANIC
3. CAPTIV IN LABIRINT




Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa urmariti cele trei bloguri prin GFC. 
Concursul este deschis pana pe 25 august. Castigatorii vor fi anuntati pe cele trei bloguri si vor trebui sa comunice adresa lor completa la adresa Mythical Books, in maxim 3 zile de la anunt.

. a Rafflecopter giveaway

22 comments:

mayabijoux said...

Felicitari Mona!!! N-ai idee ce mult ma bucura vestea asta! Deja m-am abonat! Numai bine sa-ti mearga. Da' sa continui si pe BM, nu ar mai fi la fel fara una din voi.

CCAM said...

Multumesc! De pe BM nu plec nici daca ma da Cris afara :))))

mayabijoux said...

Asa sa faci! Sa te tii cu dintii! :D

Geo. said...

O sa se tina!!! ;;) :>

Only Books said...

Heii, felicitari! :) O sa-ti citesc cu drag fiecare postare.

Dee.

Unknown said...

buna tuturor imi place mult aspectul acestui blog si iti urez la mai multi vizitatori:D

Mirela said...

sincer imi place mult de tot ...felicitari..

Cristinab said...

felicitari inca o data si numai bine sa fie pe aici!

imi super place imag de fundal :)

LoStInDr3aMs said...

mult noroc in tot ce va propuneti in legatura cu acest blog(dar si pentru blogurile celelalte pe care le mai aveti)...un concurs grozav>:D<

CCAM said...

Va multumesc pentru urari si va astept atat pe MB cat si pe BM! (Initialele pur si simplu s-au potrivit, nu a fost nimic premeditat :)) )

giorgiana said...

felicitari petnru noul blog....cat mi-as dori legaminte si raspantii...

Anonymous said...

Bafta si distractie placuta! :D
Arata foarte bine blogul!

Larisa said...

Felicitari pentru noul blog si mult succes! Multumim pentru concurs!

Concursuri online said...

Mult succes tuturor participantilor. Daca doriti sa promovam acest concurs pe siteul nostru va rugam contactati-ne. Toate cele bune, echipa eConcursuri.com

Oanaaa. said...

Mona, super initiativa.
Fii sigura ca te vom urmari si aici cu cel mai mare drag si interes. :*

emy said...

Felicitari pentru reusita,Mona ! Ai inceput in forta si blogul e chiar excelent !
Multa bafta :)

Andreea said...

Felicitari Mona :x.
Sper sa am noroc<3

Simona said...

Felicitari pentru noul blog! Imi place denumirea si chiar ma amuza potrivirea BM MB :)) E un semn bun!

Succes si participantilor! Foarte frumos concursul!

La cat mai multe postari!

Macrina said...

Multumim de concurs!!!:X:X:X...

Bivolaru George-Cristian said...

Vant la pupa! Drum lung!

Anonymous said...

Multumim pentru concurs! Si mult succes cu noul blog!

♥MIM said...

Mult succes, Mona. Si dupa o saptamana m-am trezit si eu ca nu ti-am zis la multi de Sf Maria. Deci iti zic acum, la multi si toate cele bune. >:D<