<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Friday, October 26, 2012

Castigator Vrajitoare

Ca intotdeauna greu de ales, dar am reusit pana la urma!
Castigatoarea (baietii au bagat capul in nisip) este:

CRISTINA
23 octombrie 2012, 09:17

(Am pus si reperele comentariului pentru ca sunteti mai multe Cristine)
Cristina, ai castigat:
Ai trei zile pentru a ne trimite numele si adresa completa (email: mythicalbooks@ymail.com).
FELICITARI!

8 comments:

Sabryy said...

N-as vrea sa ma cheme Cristina, pentru ca as avea un infarct daca nu as fi eu! :))
Felicitari! ^.^

Smiling Miss said...

Felicitări, Cristina!
Am citit ce ai scris - Chiar foarte frumos!
Lectură plăcută!:)

Cristinab said...

Felicitari Cristina si lectura placuta.
mi-a placut de ai scris :)

Andreea said...

Felicitari Cristina :*.Ai meritat sa castigi >:D<!
Lectura placuta!

Anonymous said...

Felicitări! Lecutră frumoasă!

Anonymous said...

Lectură frumoasă!

Alexandra Ioana said...

felicitari si lectura frumoasaa >:D<

Unknown said...

Multumesc mult!