<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Thursday, October 11, 2012

I, Zombie (Tomes of the Dead) by Al Ewing

Prezentare:

Tomes of the Dead este una dintre cele mai bune colecții de cărți de groază, unde ochii ieșiți din orbite, mațele sfârtecate, zombie ce bântuie, se împletesc cu teroarea, frica ce-ți intră-n oase și urletul de dinaintea morții. Fiecare carte va explora genul zombie prin noi și antrenante moduri. Însoțiți-ne în aceste lumi ale morții, și nu uitați să vă lăsați sănătatea mintală la intrare!

Numele meu este John Doe. Sunt mort de zece ani. Inima nu-mi mai bate, nu respir, nu miros, sunt doar rece, o carne umedă şi cleioasă animată de ceva ce nu pot înţelege. Aşa că mi-am vândut trupul meu mort celui ce a licitat mai mult. Omor pentru voi, fur pentru voi, sau va salvez viaţa. Nu există mister pentru care să nu mă poţi angaja şi pe care eu să nu-l rezolv, în afară de acesta...
 
Description:

Tomes of The Dead is a collection of some of the very best eyeball popping, gut munching, zombie fiction around, groaning with horror and excitement. Each book will explore the zombie genre in new and thrilling ways. Join us in these worlds of the dead and remember to leave your sanity by the door! 

My name is John Doe. I've been dead for ten years. I have no heartbeat, no breath, no smell, just cold, clammy flesh animated by something I don't understand. So I sell my dead flesh to the highest bidder. If the price is right, I'll kill for you, steal for you, or save your life for you. There's no mystery you can't hire me to solve. apart from this one...
 

3 comments:

Alexandra Ioana said...

geniala descrierea:x
imi place si cartea foarte mult,pacat ca nu este si in romana 8->

Unknown said...

O alta carte cu zombie. Inca nu am citit nici una si sunt foarte curioasa in privinta lor. Tot citind despre ele pe acest blog, ma simt foarte atrasa de acest gen

Alexandra Ioana said...

Nu am citit nicio carte cu zombii,dar,printre cate am vazut eu,asta chiar m-ar interesa,are un subiect frumos.