<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Thursday, October 4, 2012

Transcend by Christine Fonseca

Description:
All seventeen-year-old composer Ien Montgomery desires is an escape from his family's rigid expectations for his life; someone to inspire his music. When he meets a beautiful violin-prodigy, Kiera McDougal, his life music takes on new life. With her, he imagines a future outside of his parents’ control. That is, until a horrible accident tears them apart.

Sent to die in a sanatorium, Ien’s obsession for Kiera grows unbearable. Tortured by thoughts he can’t escape and the truth of his monstrous disfigurement, he flees, desperate to exact revenge on the people that ruined his life – his parents. But, vengeance is empty. Betrayed by those closest to him, Ien discovers that the price for his happiness may be his sanity.

Set amidst the landscape of New York's Gilded Age, and inspired by Phantom of the Opera, TRANSCEND exposes the fine line between love and madness.

9 comments:

Unknown said...

Coperta este absolut superba. Chiar imi doresc sa citesc aceasta carte, pare ceva nou si original. In plus am citit "Fantoma de la opera", o carte absolut minunata, pe care am adorat-o inca de la primele pagini.

rosia_lady said...

wow , e superbă descrierea, îmi place ideea acestei cărţi. Ai dreptate Alexa , chiar seamănă cu Fantoma de la operă. Ce îmi plac cărţile astea despre muzicieni şi muzică...

Anonymous said...

Interesant sinopsisul, iar coperta este atrăgătoare şi intrigantă. Pe Goodreads văd ca are 4.45 rating cartea din 67 ratings. Personal, îmi place la nebunie coperta, îmi place sinopsisul şi îmi mai place la nebunie că este un volum, nu un început de serie :).

Unknown said...

wow ce carte interesanta in urma cu ceva timp imi amintesc ca ii trimisesem si eu autoarei un mesaj pentru a cere cartea sper sa mi-o trimita e foarte frumoasa

Alexandra Ioana said...

coperta este absolut superba,seamana putin cu opera:"fantoma de la opera".

Stephany said...

Ati observat faptul ca tot mai multe carti au drept protagonisti tineri sau tinere cu varstele cuprinse intre 16-18 ani? Ceea ce este putin cam ciudat, dar cred ca acesta este si motivul pt care prinde atat de mult la public. Adolescenta- cea mai faina perioada din viata , nu-i asa ?
In fine, pot spune ca si eu ma clasific in categoria cititorilor de carti pt adolescenti ( asta pt ca si sunt una :D ).
Cartea este interesanta, si desi nu am citit Fantoma de la opera, cred ca ar avea un succes destul de mare chiar si in Romania, de ce nu?

Geo. said...

Pfoai, arata super tare!
Are acel ceva.
As cumpara cartea asta si fara sa stiu ce e in ea... =))

CCAM said...

@Stephany - e din categoria Young adult :D; si pe mine uneori ma piseaza amanuntul eternei varste, dar ma consoleaza doua lucruri: 1. am stiut ca e o carte YA si 2. bine ca nu au 14/15 ani -
Astept sa se termine "moda" si sa se trieze cartile care merita cu adevarat citite, indiferent de protagonisti. Acum nici nu mai stii ce e bun si ce nu, propaganda te zapaceste pur si simplu.

Stephany said...

@CCAM : Stiu. Cred ca este perioada aceasta , si mai ales , spun din punctul meu de vedere, ma identific mai bine cu o fata de 16-17 ani, decat cu una de 30 de ani, spre exemplu, deoarece prima este mai apropiata varstei mele. Si cred ca de aceea ma atrag intr-un anumit fel. Dar chiar ai dreptate. De ce trebuie intotdeauna sa se precizeze varsta ? Adica am inteles ca e din categoria YA dar chestia asta devine exagerata. Cand citesti un sinops, prima data iti spune varsta protagonistei/lui. Nu ca m-ar deranja, dar devine deja cliseic.
Insa cand citesc o carte despre tineri de 14-15 ani, deja mi se par ca nu mai sunt pt gustul meu, ca sunt prea apropiate de copilarie :))
Si de aceea cred ca tuturor le plac cartile care au protagonisti apropiati varstei lor .
Doar o parere !