<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Thursday, November 8, 2012

Winner / Castigator The Shadow Reader by

Castigatorul este
The winner is

STAN DANIELA aka STAN DANA (GFC)


FELICITARI!
CONGRATULATIONS!

Ai 7 zile sa ne trimiti numele si adresa completa.
You have 7 days to send us your name and full address!

Din pacate, castigatorul anterior a fost descalificat deoarece nu era inscris GFC.
Pentru a nu pierde premiul, va rugam sa verificati daca sunteti inscrisi GFC, iar numele cu care sunteti inscrisi sa corespunda cu cel trecut in formular 

5 comments:

Andreea said...

Lectura placuta!

Andreea Florentina said...

Felicitari!

Cristinab said...

felicitari si lectura placuta!

Anonymous said...

Felicitări şi lectură plăcută!

Alexandra Ioana said...

felicitari si lectura placuta!