<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Wednesday, December 5, 2012

Concurs Decembrie Georgina Kincaid vol. 1-5

Pentru a participa la acest concurs de Craciun este necesar, pe langa a urmari GFC Mythical Books, sa aveti si peste 17 ani. Nu va suparati, dar asa ni s-a parut potrivit. Oricum, Mos Craciun are si pentru Young Adult ceva pregatit... daca sunteti cuminti...

Completati formularul si...
Succes!

a Rafflecopter giveaway
Castigatoarea este: Galavan Alyna aka Stephany 07

95 comments:

Michikit said...

Onyx de JLA fara indoiala, pe langa primul vol Obsidian, dar Onyx a fost ceva mai bun. :)

Crina|| booktwist_ said...

N-as putea alege doar o carte, insa as putea aminti "Biblioteca umbrelor".

Unknown said...

Hmmm, greu de ales cea mai buna carte de anul acesta. As putea opta pentru Cele 50 de vicii ale Domnului Grey, sau pentru Nefertiti, printesa Nilului sau Curtezana... Sau Jocurile Foamei... Alegeti voi una din cele de mai sus, eu chiar nu pot alege. Depinde foarte mult de starea mea sufleteasca si cum acum am o furtuna de sentimente in suflet, nu pot alege una singura :D

Andreea said...

Padurea norvegiana de Murakami pe care o recomand din suflet.

Unknown said...

din pacate am 16 ani si jumatate dar nu e nimic succes celorlalti

CCAM said...

@Andreea - Cati ani ai, Andreea???

Nu va suparati pe mine, dar eu nu as las-o pe fiica mea sa le citeasca si nici nu vreau sa se supere pe mine parintii vostri. O sa fie ceva frumos si pentru voi, cei mai "mici". Promit!

Law said...

Am adorat 'Printul Mecanic' si 'Cele treisprezece motive' ;;)
M-am inscris deja, dar trebuie sa va intreb... se pune daca am 17 ani si 3 luni? :))
Mereu mi-am dorit seria asta ;;)

CCAM said...

@Law - daca sunt peste, sigur!

Corina said...

Ooooooo, greu de crezut. Multe mi s-au parut bune: seria "Jocurile foamei", "Climate" sau cele din seria "Cantec de gheata si foc"

Sara said...

Cele treisprezece motive mi-a plăcut foarte mult. Nu ştiu, lasă o amprentă.
Aaah, şi cu siguranţă Mândrie şi prejudecată. Cea mai superbă carte de dragoste pe care am citit-o până acum. Şi eu am citit muuulte cărţi de dragoste.

Unknown said...

Fara sa stau pe mult pe ganduri: claaar Iuresul Sabiilor - vol 3 din Seria "Cantec de gheata si foc" a lui Martin

Unknown said...

@Andreea:Padurea norvegiana este o carte profunda,extraordinara,nu erotica.Cred ca cineva nu stie ce inseamna genul ala de carte.
Murakami este un scriitor extraordinar si fata de alte carti,are mai putin continut erotic,tinde spre 0.
Cea mai buna carte?
Cred ca "Calator pe drum de stele" de Pavel Corut.nu prea am citit carti care sa ma marcheze,sa ma uimeasca.

Unknown said...

Seriile "Dispozitive infernale" si "vampirii din Morganville"

Bivolaru George-Cristian said...

Litigiul - John Grisham
George R.R. Martin - Dansul dragonilor

Ralu said...

Eu va voi recomanda o carte mai putin cunoscuta, "Please look after mom" de Kyung-sook Shin. Nu stiu daca este pe gustul tuturor, dar pe mine m-a impresionat profund.

Unknown said...

''Cele treisprezece motive'' si ''Urzeala Tronurilor''. :D

Geo. said...

Cea mai buna carte pe care am citit-o anul asta e... hm... Faith and Fidelity de Tere Michaels. :)

Unknown said...

Hmm... Cred ca "Dansul dragonilor" sau "Mantuitorul Dunei"... nu stiu pe care sa o aleg din astea doua.

Sabryy said...

Sincer, chiar nu stiu. Mi-au placut foarte multe carti: Setea de Carrie Jones, Sacrificiul de Anna Carey...
Cred ca cea din urma e aleasa, chiar m-a uimit. Pe acest blog am castigat-o! :*

Ely said...


Am citit foarte multe cărti dar preferata mea este Iuresul Săbiilor.

Ştefana Alexandra said...

Păi e o întreagă serie. Culorile dragostei de Kerstin Gier

mayabijoux said...

Pfui... chiar nu stiu ce sa zic... adica nu ma pot decide... One Moment de Kristina McBride este cartea care m-a marcat, si m-a facut sa deschid bine ochii la anumite lucruri, sa fiu mai atenta cu cei din jur si sa apreciez ceea ce am, chiar daca de multe mi se pare ca nu merit acele lucruri. Si cel mai important, am invatat sa zic "Multumesc", pentru orice lucru pe care mi-l da Dumnezeu, bun sau rau, si sa-i iubesc pe cei de langa mine cu tot cu defectele lor.

mayabijoux said...

Si da, am peste 17. Inca 3 zile, cu ce a mai ramas din asta, si "imbatranesc". Pun 2 langa 2 :D

Tyna said...

Maximum rode:experimentul angel!o ador!

Unknown said...

jurnalul unui pusti

shosetzua96 said...

Pot sa il inscriu pe fratele meu?...:))...nu pot participa din pacate am 16 ani si jumatate.

CCAM said...

Sa se inscrie el... :))))

alexa ioana said...

am citit multe carti bune anul asta, dar cea care mi-a ramas in suflet este Nici moarta nici maritata
si am 20 de ani!:D

alexa said...

Imi place foarte mult Spulbera-ma

meduza said...

Am citit o gramada de carti frumoase, dar cred ca cea mai tare carte de anul asta a fost Maestrul si Margareta. Este o carte cum nu am mai intalnit, si pe care nu o sa o uit muuulta vreme :) Multumim pentru concurs :)

Cristina Criss said...

Anul acesta am descoperit o multime de cari foarte bune printre care se numara si volumele din seria Culorile Dragostei de Kerstin Gier. :)

Allie said...

Nu as putea sa aleg doar o carte, dar cred ca totusi este seria Instrumente Mortale.

Stephany said...

Deci , avand in vedere ca peste 2 zile devin majora, nu cred ca varsta va fi o problema :)
Anul acesta am citit atat de multe carti care mi-au intrat in suflet, incat mai ca nu ma pot hotara. Inca mai oscilez intre Seria Casa Noptii si Spulbera-ma :)
Multumim de concursurile minunate :)

Petcu Melania said...

"Tacere" volumul 3 din seria Ingerul Noptii de Becca Fitzpatrick mi s-a parut cea mai buna carte citita, cu toate ca a fost foarte greu sa aleg :D.

Cristina said...

Nu stiu pe care sa o aleg dar am sa spun Vampirii Sudului - Clubul mortilor pentru ca e mai "proaspata" si mi-a placut foarte mult.

Oanna said...

Jocurile foamei

Addicted to kryptonite said...

Revolta, ultimul volum din trilogia Jocurile Famei

Anonymous said...

Cel mai mult mi-a placut Ferma animalelor de George Orwell. Nu este o carte fantasy, ci o satira, insa este o lectura usoara si placuta, care merita sa fie citita.

Iulya Elena said...

E destul de greu de ales avand in vedere ca am citit mai multe carti printre care seria Vampirii Sudului, Mana stanga a Lui Dumnezeu, Volumele 1 si 2 din Chimie perfecta,seria Academia Vampirilor, Bestia si altele ,toate au fost dragute,nu pa pot hoatara..:)

Iulya Elena said...

ma*

lalala said...

nopti de patima

Lost For Words said...

Cea mai buna carte pe care am citit-o anul acesta: Micile neajunsuri ale fericirii. Este o carte superba ce da mult de gandit.

Anonymous said...

Greu să decid care ar fi cartea cea mai bună pe care am citit-o în acest an..
Deşi nu mă aşteptam, mi-a plăcut foarte mult Memoriile unei Gheişe de Arthur Golden, Greşelile Mirandei de Jill Mansell (nu râdeţi, într-adevăr nu este o carte de Nobel - este ceva gen "ca în filmele cu proşti"- dar eu m-am simţit foarte bine citind-o şi am râs...mult), Safari Însângerat de Deon Meyer mi s-a părut o carte interesantă (mi-a plăcut, cred că a fost prima mea lectură cu acţiunea cărţii petrecându-se în Africa). Au mai fost cărţi care mi-au plăcut mult.. Au fost nişte serii care m-au încântat :). Depinde şi de starea de spirit şi de ce anume cauţi la o carte în acel moment..
Volumul 5 la Georgina Kincaid m-a lăsat cu o grămadă de semne de întrebări.. De abia aştept să apară şi ultimul volum al seriei. M-am bucurat de cărţile din serie datorită unei prietene :).
Vă mulţumim pentru concurs! Baftă tuturor!

ByBy said...

Deity de Jennifer L. Armentrout

YuLiAnDrEeA said...

Pai mi-a placut mult Sacrificiul de Anna Carey

Andreea Florentina said...

Trilogia Fifty Shades of Grey.

Anonymous said...

Hmmm,"Ziua a 7-a " de Andrei Calaras

Mirela said...

uff au fost multe
throne of glass
50 de vicii ale domnului gray
ingerul mecanic
gelozie

Unknown said...

Probabil seria Divergent... desi au fost atat de multe carti bune

Oana H. said...

Trebuie sa recunosc ca am citit foarte multe carti bune in acest ,dar daca trebuie sa aleg doar una(desi este foarte greu) atunci What I Didn't Say de Keary Taylor.

Yume said...

Nu prea as putea alege numai o carte..mi-au placut o groaza si mi-au lasat amintiri fiecare cate ceva :) , dar cred ca seria Eragon a lasat cea mai mare amprenta pe mine, inca nu imi vine sa cred ca sa terminat, uneori visez fracmente din carte si cu ochi deschisi ca si cum as fi vazut un film si astept episodul urmator :D

Miss Butterfly said...

Seria Jocurile Foamei.

andra lavander said...

seria Fever, ma bucur ca am ascultat sfatul Monei si al Cristinei de a citi seria, chiar mi s-a parut geniala, si Lux series este frumoasa, dar Fever este geniala, si mi-a mai placut mult Fratia pumnalului negru, Vanatoare nocturna, si alte cateva zeci

cristina-elena said...

Cartea preferata de anul acesta este Tacere de Becca Fitzpatrick.

Unknown said...

Jocurile foamei

Claudia said...

Hmmmmmmmm...cred ca Divergent de Veronica Roth.

Cipryan said...

Pfff...extrem de greu.As spune Spulbera-ma sau Disparuti.

Unknown said...

Chimie Perfecta su Zahir :X:X

Anemona said...

Spulbera-ma in mod sigur :D:D

Unknown said...

Anul acesta, o carte romaneasca, Iona de Marin Sorescu

Cristinab said...

Divergent de VR. a fost prima care mi-a venit in gand.

Crisstina M said...

Nu este o carte, este o serie. Si anume Academia Vampirilor :D Cea mai buna serie pe care am citit-o in ultimii ani :X

vps said...

Ruinele de Scott Smith

cassady said...

castiga detasat Printesa Gheturilor

Anonymous said...

cel mai mult mi-au placut "Secta egoistilor", de Eric-Emmanuel Schmitt si volumele 3&4 din seria "Instrumente mortale", de Cassandra Clare, iar cele mai surprinzatoare, in sens placut, au fost "... si la sfarsit a mai ramas cosmarul", de Oliviu Craznic, "Chemarea ingerului", de Guillaume Musso si "Ora vrajitoarelor", de Anne Rice.

Cadar Lavinia said...

Cred ca cel mai mult mi-a placut seria Academia Vampirilor, de Richelle Mead.

Anonymous said...

Reached de Ally Condie - volumul 3 din seria Legaminte. Primele 2 volume ale trilogiei au un stil mai intim, mai lent, axat mai mult pe emotii si transformari interioare decat pe actiune, fiind deci mai putin antrenante in comparatie cu alte distopii. Dar volumul 3 incalca toate regulile, te arunca in ceva total neasteptat, nu ii lipseste absolut nimic. Mi s-a parut perfecta cartea, chiar perfecta!

Geoo;x said...

Hmmm...greu de decis!! Cred ca Ingerul Mecanic ci vol 5-8 din Jurnalele Vampirilor.

Darling Ada said...

Seria "Vampirii din Morganville"

Cristinna said...

Preferata mea a fost Altfel de ingeri >;d<

R3musak3 said...

Mi-au placut foarte mult cartile din seria Lux de Jennifer L. Armentrout si din seria Fifty Shades of Gray. :)
Dennysse

Ghanda said...

Fara indoiala, cea mai buna carte pe care am citit-o anul acesta este chiar prima: A Dance with Dragons de George RR Martin (volumul 5 din seria Cantec de Gheata si Foc), pe care multumita matusii mele nu doar ca am citit-o in engleza, dar exemplarul meu are si autorgraf :).

Pentru toti cei care cunosc seria, n-are rost sa mai explic de ce e cea mai buna carte, iar pentru cei care inca n-au citit-o... ce mai asteptati?!

Lucian Tarta said...

Marilee Adams - Schimbă-ţi întrebările, schimbă-ţi viaţa, o carete pe care o recomand tuturor.

Alina said...

Mai am de asteptat 3 ani pana fac 17 asa ca poate peste 3 ani daca mai faceti un concurs cu aceste carti atunci ma voi inscrie. :)) Dar nu inteleg de ce +17? :-?

Andreea said...

@Mona 18 fara 4 luni:))

Andreea said...

@Nastya Da!
@Mona tu ce varsta credeai ca am?:))

Andreea said...

@Nastya Da!
@Mona tu ce varsta credeai ca am?:))

CCAM said...

@Andreea - cam 15 spre 16

Nesquik_BadGirl said...

Cea mai buna SERIE pe care am citit-o vreodata - si inca nu am terminat-o, caci mai trebuie sa apara cu Bravo cateva carti - este Academia Vampirilor, de Richelle Mead. :x

Niahara said...

Mi-a placut foarte, foarte mult anul acesta Through the ever night de Veronica Rossi. Mi s-a parut o carte foarte buna si complexa.

Bianca said...

Hmmm...cred ca Firma de John Grisham m-a incantat cel mai mult:) Dar recunosc ca imi place foarte mult si seria "Academia Vampirilor" :)

Unknown said...

Sunt multe carti pe care le-am citit anul acesta si care mi-au placut, dar cea care m-a impresionat placut a fost "Un sarut la miezul noptii" de Eloisa James, urmata de "Compromisul inimii" de mary Jo Putney, ambele au fost pe placul meu.

Luci Gheorghe said...

Urzeala Tronurilor

dya_dyana said...

Mi-a placut mult Chimie perfecta.

dya_dyana said...

Mi-a placut mult Chimie perfecta

Denisa C said...

Cea mai buna carte citita anul acesta a fost "Ratiune si simtire" de Jane Austen,iubesc orice este scris de ea.:D

Dorina Mariana said...

Pe aripile vantului.

Oanaaa. said...

Tare greu de ales insa o sa spun Blink Once de Cylin Busby pentru ca a fost prima carte care m-a facut sa plang. *secret*

Jacqline said...

Spulbera-ma de Tahereh Mafi ♥

Łάω♥ said...

divergent

Unknown said...

Eve 2.Si sincer am ramas putin dezamagita de final:(

Larisa said...

JFK de Stephen King.

Unknown said...

Contele de Monte-Cristo

horade said...

"Gazda" de Stephenie Meyer

dana71 said...

Cele treisprezece motive de Jay Asher