<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Saturday, March 9, 2013

Concurs Mostenirea Familiei Van Alen de Melissa de la Cruz

Ne-am gandit sa avem un numar magic (trei, ca sapte ne era sa nu va plictisim) de concursuri cu o carte publicata in Romania, asa ca mai facem unul cu volumul #4 din seria Sange Albastru. 
Parerea CCAM despre serie si carte o puteti citi aici.
Succes!
a Rafflecopter giveaway

22 comments:

Cristina said...

Ce concurs dragut! Am inceput de curand sa citesc seria Sange Albastru si, desi sunt abia la cea de-a doua carte, mi-ar placea sa am sansa sa o citesc si pe aceasta. :)

Unknown said...

Cat de mult imi doresc cartea asta . Multumim pt concurs

Unknown said...

Merci de concurs.eu,insa,astept castigatorul de la concursul mediilor...

Crina|| booktwist_ said...

Multumim de concurs, am pus ochii de ceva vreme pe ea.

Anonymous said...

Multumim pentru concurs! Imi doresc de mult timp seria. Dac as castiga as avea un motiv sa iau si celelalte 3 carti ca sa imi conving parintii. Multumim pentru sansa!

lalala said...

Multumim pt concurs

LexyL said...

Mi-au placut mult primele trei volume si mi-asi dori enorm sa il pot citi si pe acesta :)
Multumim de concurs!

deea s said...

Eu una va multumesc sincer pentru concurs...ador seria aceasta mai mult chiar decat amurg:D sper sa am norocul sa o castig:D

Unknown said...

succes tuturor eu am cartea si spun sincer ca sunt curioasa si vreau sa ma apuc de seria asta cat mai curand

Anonymous said...

Aproape că uitam să şi respir când am citit celelalte 3 volume şi cartea Bloody Valentine :)
La fel ca şi ceilalţi, sper şi eu să o câştig ca să o citesc cât mai curând :)

Law said...

Eu nu am celelalte carti, deci nu ma inscriu la concurs. Mult succes participantilor! :D

Unknown said...

Am citit toata seria, este si una din preferatele mele.

Anonymous said...

Si cand te gandesti ca e abia volumul 4 dintr-o serie care are 7 volume! Doamne, uneori tare greu se mai misca editurile cu traducerea volumelor diverselor serii si e tare frustrant pentru cititori! :D

Giani said...

Frumos concurs

alexa ioana said...

multumim pentru concurs!!:)
inca nu am inceput sa citesc seria asta, dar cu siguranta este urmatoarea pe lista mea

Anonymous said...

superba seria , de abia astept sa citesc cartea

Jane said...

Multumim si abia astept sa o citesc.

Simona said...

Din păcate nu am citit celelalte volume, dar am participat la concurs dacă va fi cu noroc voi pune cartea la concurs mai departe:))

Casandra said...

Multumim pentru concurs :*
Chiar ma bucur ca am sansa sa castig aceasta carte,fiindca acum sunt la a3-a din serie :)

Unknown said...

Multumim pentru concurs!
Primele doua volume au fost superbe! Seria este foarte buna, dar pacat ca volumele sunt publicate la asa o mare distanta intre ele. Pana acum m-am ferit de volumul 3 pentru a astepta publicare volumului 4 pentru a le citi pe amandoua una dupa alta.

Bivolaru George-Cristian said...

Multumim de concurs

Bianca said...

Multumim de concurs!
E genial :D