<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Saturday, April 13, 2013

Concurs Paste - Cantul Vrajitoarelor (vol 1-3) de Mireille Calmel

Descriere editura: 
O aventură plină de feerie, senzualitate ţi emoţie 1483, înălţimile munţilor Vercors. Nu departe de castelul Sassenage, tânara Algonde se zbate în van să scape din vâltoarea torentului care a înşfăcat-o. În ciuda eforturilor sale, este purtată de apele învolburate spre muntele unde se spune că îşi are sălaş Mélusine. Toţi o credeau pierdută, dar tânăra se trezeşte într-o grotă subterană, lângă un trup de femeie rece şi vâscos, care, de la brâu în jos, se continuă cu o coadă de şarpe de mare. Cum de a reuşit să supravieţuiască şi ce juramânt a trebuit să facă astfel încât să scape cu viaţa nimeni nu ştie. Ce se întâmplă cu această tânără fată a cărei frumuseţe păleşte pe zi ce trece? Ce i-a jurat zânei în schimbul vieţii? Forţată să păstreze tăcerea pentru a-l proteja pe barbatul pe care îl iubeşte, Algonde va încerca să scape din capcana pusă în calea ei dinainte de a se naşte.


Daca va intereseaza, completati formularul.
a Rafflecopter giveaway

21 comments:

Giani said...

Multumim pentru concurs!

Ale Criss said...

Eu nu ma inscriu pentru ca deja le am si le-am citit. Tot ce vreau sa spun este ca acestea sunt niste carti extraordinare. Succes tuturor!

Ralu said...

Sunt foarte curioasă în legătură cu aceste cărţi. Mulţumim pentru concurs!

Katherine said...

Cate concursuri ;D Chiar ne rasfatati. Multumim pentru concurs.

Law said...

Ma bucur ca ati facut concurs cu ele... chiar sunt curioasa cum sunt :D

Unknown said...

Am auzit de carticele dar nu am apucat sa le citesc!!!Multumim pentru concurss si nu numai pentru acesta ,ci pentru toate!

Jane said...

multumim

horade said...

O serie minunata...

iobanicu said...

O serie pe care o astept de mult...

hellena said...

Multumim pentru cartile oferite.

Andreea Ilie said...

Multumim pentru concurs!!

giorgiana said...

multumesc pentru concurs..chiar n-am mai citito carte cu sirene pana acum, suna tare bine

Diana Gavrila said...

Frumoase cartile! Multumim pentru concurs! Succes tuturor si mie :D.

dark_eyes said...

Multumim pentru concurs!

Narcisa said...

Foarte taree concursul si premiile :D

Simona said...

Am mai văzut aceste cărţi şi încă de la început m-au atras. Par să aibă un subiect interesant şi sper să am ocazia să le citesc.
Mulţumim pentru şansă şi succes tuturor! :D

Unknown said...

Vă mulțumim mult ! >:D<
Nici nu vreau să mă gândesc la câte mulțumiri ați obținut de-a lungul anilor ! :))

Geo. said...

Uhm, știu că tipa a mai scris o serie cu pirați sau ceva de genul. Femeia pirat, dacă nu mă înșel! =))
În orice caz, colega mea de bancă a citit acea serie și zicea că i-a plăcut mult :-?
(a fost prima oară când am auzit de autoare!)

Lexi said...

Multumim de concurs >:d<

Mimy Shop said...

Mi-a placut descrierea si m-a facut curioasa...

Crisstina M said...

Mi-ar placea sa le castig. In ultima vreme am citit doar romane pentru scoala si am nevoie de ceva diferit X_X.