<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Sunday, May 26, 2013

Concurs 2 de 1 iunie, Ziua Copilului - Dispozitive Infernale (vol.1 si 2)


Recenzia de la Ingerul Mecanic o puteti citi aici
Recenzia de la Printul Mecanic o puteti citi aici

Daca va intereseaza, completati formularul de mai jos!
(daca aveti un volum deja, puteti specifica si vom mai alege un castigator pentru acel volum)
Succes!
a Rafflecopter giveaway

13 comments:

Stephany said...

OMG!!!! De cand asteptam un astfel de concurs!!! Nu am niciuna din carti dar am citit " Printul mecanic " . E prea tare !
Multumim de concurs. E cu adevarat fenomenal :)

Ştefana Alexandra said...

Ce tare! Vreau cărţile astea neapărat:X

Anonymous said...

Multumim pentru concurs! :D

Unknown said...

O Doamnee!!!Ce cartulii dragute !am citit IM si mi-a placut foarte mult seria .Multumim pentru concurs !

Unknown said...

Le-am citit, dar mi si le doresc pentru ca mi-au intrat la suflet.

Ale Criss said...

Am auzit ca seria asta e mai buna decat Instrumente Mortale...

Lexi said...

Nu am citit seria, dar am auzit numai lucruri bune despre ea. :>

Unknown said...

Multumim pentru concurs!

shosetzua96 said...

Am auzit ca seria asta e si mai buna dacat Instrumente Mortale...am vazut ca pe Elefant.ro seria asta e la reducere.

Madalina said...

OOO Le vreauuu . Ma inscriu acum

alexa ioana said...

multumim pentru concurs!!

c said...

Oh, va multumesc asa mult!! De cand vroiam sa am seria asta in bilbioteca!!

Unknown said...

Multumim pentru concurss!!!<3