<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Wednesday, October 16, 2013

Concurs Carte si Film (DVD): Drumul de Cormac McCarthy

Nu va speriati, va fi si un ... minimaraton pe 27 octombrie. 
Am ales 27 octombrie din mai multe motive: (1) e duminica, (2) e Sf Dimitrie cel Nou - Sf Dimitrie e pe 26 (si 3 motive de sarbatoare la noi in familie), (3) e duminica cea mai apropiata de Halloween (ca doar nu l-om sarbatori dupa).
Speram sa puteti participa!

Noua ne-a placut si filmul si cartea!

Ca sa participati trebuie doar sa completati formularul Raffle de mai jos.
Succes!

Am uitat sa mentionez: daca doriti doar cartea sau doar filmul, lasati un comentariu cu numele, GFC-ul si dorinta voastra.
a Rafflecopter giveaway

18 comments:

Unknown said...

Sper sa pot participa la minimaraton!
Nu am citit aceasta carte si nici de film nu am auzit.

CCAM said...

@Laura - GRAV!!!!! :)))))

Unknown said...

Promit ca acuma daca am aflat de el am sa ma uit cat de curand.Am noroc cu voi ca mai aflu de cate un film bun sau o carte fooooarte buna.Multumesc.

The Twisted Red LadyBug / Anda Alexandra said...

stiam de film dar nu am apucat sa il vad dar banui ca si cartea e buna ;)

Andreea said...

Imi doresc de mult timp sa citesc aceasta carte <3.

Unknown said...

Multumim pentru concurs

horade said...

Filmul este dur si tulburator de crud, de aceea banuiesc ca si cartea nu este cu nimic mai prejos...

~ I still hope !~ said...

Nu vreau sa mint, dar cred ca am mai vazut filmul undeva :-?? poate la TV... Imi place sa citesc carti care au continut brutal/violent.

Anonymous said...

Nu am auzit niciodata nici de carte, nici de film, si chiar as fi curioasa sa si vad filmul, dar sa si citesc cartea. Pare foarte interesant subiectul.

Anonymous said...

Multumim pentru concurs! :D

Bianca said...

Şubidubi, va fi grozav! ^^

Lost For Words said...

LoZ inPlic
Noemi Pripon
Cartea, prefer sa imi imaginez decat sa vad filmul.

Unknown said...

Pare foarte interesant filmul, si cartea presupun ca va fi la fel. . .

Unknown said...

Multumim pentru concurs! Am auzit vorbe buna despre carte, si mi-as dori sa o citesc!

Unknown said...

Filmul e superb, presupun ca si cartea e pe masura, abia astept s-o citesc <3 <3 <3

Unknown said...

multumim de concurs

dana71 said...

Un film cutremurator...

Unknown said...

Ati avut dreptate,este un film foarte bun si foarte interesant! Mi-a placut!