<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Thursday, November 21, 2013

Concurs RO - Sange albastru (vol 1-4+Bloody Valentine)

Descriere editura (vol.1):

Schuyler vrea să afle ce secrete ascund cei cu Sânge Albastru. Dar nu cumva pericolul o pândeşte şi pe ea?

În mijlocul familiilor din elita newyorkeză se ascunde o societate secretă de americani celebri ai căror strămoşi au ajuns în Lumea Nouă, călătorind pe corabia Mayflower. Membrii acesteia sunt puternici şi bogaţi — şi, în realitate, nu sunt fiinţe umane. Sunt cei cu Sânge Albastru, un străvechi grup de vampiri.

Schuyler Van Alen nu s-a integrat niciodată la Duchesne, o şcoală particulară de prestigiu din New York. Preferă să poarte haine lălâi şi vintage în locul toaletelor de la Prada şi perlelor afişate de colegele ei; în plus, locuieşte împreună cu bunica sa, o persoană retrasă, într-o vilă în care mai răzbate încă fastul vremurilor de odinioară. Schuyler este o singuratică... şi este fericită aşa.

Dar când împlineşte cincisprezece ani, viaţa i se schimbă dramatic. Îşi descoperă un întreg mozaic de vene albastre pe braţe şi începe să aibă pofte nebănuite… de a devora carne crudă. Pe de altă parte, moartea misterioasă a unei colege de la Duchesne îi bântuie gândurile. Şi ce este şi mai ciudat, Jack Force, cel mai popular băiat din şcoală, dintr-odată pare a fi interesat de ea.

Find more here

Stiti deja: daca doriti doar unele dintre volume, specificati pe care si vom alege un alt castigator pentru cele pe care le aveti deja
Succes!
a Rafflecopter giveaway

15 comments:

Unknown said...

Doamne! ♥ Imi doresc de foarte mult timp seria aceasta ♥

Unknown said...

Ca deobicei un concurs cu o serie foarte frumoasa!Imi place foarte mult!

LAURA LOREDANA MYRVOLD said...

Imi doresc foarte mult aceasta serie de volume, particip !

anyt_dodo said...

imi doresc toate volumele

Roxi. said...

Am auzit foarte multe despre aceste carti si mi-ar place tare mult sa le citesc! :)

Unknown said...

Toateeee :) mersi de concurs :D
Lia Oxanne

Praf de stele said...

Imi doresc foarte mult aceasta serie!! <3
Multumim pentru sansa!! :D

Unknown said...

Si eu de cand ii doresc seria asta! Superb concursul, multumim!

Anonymous said...

Multumim pentru concurs <3

Unknown said...

De cand imi doresc seria asta!! Multumim!

Unknown said...

WANTEEEED!!!!!

horade said...

Particip pentru volumele 1 - 4 ale seriei "Sange Albastru".

Unknown said...

Multumim pentru concurs!

Lupu Diana said...

Particip pentru toate.
Multumesc pentru concurs! :)

Unknown said...

Particip pentru toate.
Alexandra14