<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Thursday, April 3, 2014

Concurs P4 - Miss Peregrine de Ransom Riggs

Descriere editura:

O insula misterioasă. Un orfelinat abandonat. O stranie colecţie de fotografii.

O tragedie îl aruncă pe tânărul Jacob, în vârstă de doar şaisprezece ani, pe o insula izolată. Aici descoperă ruinele căminului “pentru copii deosebiţi” al domnişoarei Peregrine. Pe măsură de Jacob înaintează pe holurile şi prin dormitoarele parăsite, îşi dă seama că cei care s-au adăpostit cândva acolo au fost mai mult decât deosebiţi. Poate că nu întâmplător au fost trimişi într-un loc uitat de lume. Şi, oricât de bizar ar suna, ar putea fi încă în viaţă. Un roman fascinant, ilustrat cu fotografii tulburătoare, care-I va încânta pe adulţi, pe tineri şi pe toţi cei care vor să se bucure de o aventură în lumea umbrelor.

“Riggs jongleză cu măiestrie cu fantezia şi realitatea, proza şi arta fotografică, pentru a crea o poveste terifiantă, dar în acelaşi timp încântătoare.”

Associated Press

O poveste frumoasă şi excentrică, care se distinge prin personajele bine construite, un spaţiu realist şi nişte monşti care îţi dau fiori.” - Publishers Weekly

Castigatorul, ca intotdeaua, va fi anuntat aici pe Mythical Books si va avea 7 zile pentru a revendica premiul.

Succes!

a Rafflecopter giveaway

8 comments:

Anonymous said...

Îmi doream de mult timp cartea asta, iar acum e ocazia perfectă. Mulțumim pentru concurs! :)

nlnO.onln said...

Uraaa, ce oportunitate minunată! :D

Praf de stele said...

Multumim foarte mult pentru concurs!! Succes tuturor!! :D

Roxi. said...

De cand am citit descrierea acestei carti ,am vrut sa o citesc! Pare interesanta in adevaratul sens al cuvantul,genul de carte care te tine cu sufletul la gura.Multumim mult pentru concurs,e superba! <3

Bonnie Ithil said...

Wow! Multumim pentru concurs :*

Unknown said...

Cred ca este o carte foarte buna.
Nu am auzit de ea dar stiu ca voi aveti concursuri cu carti foarte bune.

O. said...

Este prima data cand aud de ea,dar pare foarte interensanta.

Anonymous said...

Acesta este unul dintre vol. pe care mi-am propus sa le citesc anul acesta. Sper sa am ocazia cat mai curand :D

Multumim pt. concurs!