<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Friday, January 2, 2015

Castigatori - Romania - Concurs de Anul Nou

Stiti regulile! A! Pentru o mai usoara evidenta, va rog, scrieti numele cartii castigate la subiectul email-ului de revendicare a premiului. FOLOSITI EMAIL-ul din RAFFLE!!
Felicitari si
LA MULTI ANI, tuturor!
Castigatorii sunt....

Ma pierd in tine - Roxana Maftei
Printre tonuri cenusii - Anca Prioteasa / cryptowang
Slam - Ilie Andreea

Jocul minciunii 1-3 - Effy O'Brien
Uratii 1-2 - Anca Maria
Oamenii vazduhului inalt - Audrey S
Iluzii - Diana C/ Ciotmonda
Frenezia - Borcanul cu fluturi

Copilul zanelor - Stan Dana
Ceva de imprumut - Giorgiana Turcu
Infernul lui Gabriel - Alexa Yoana
Porti de cristal - Iulia Bratan

Ingerul mecanic si Printul mecanic- anyt_dodo
Clanul Otori 1-3 - Teo AnNa

Cantul vrajitoarelor 1-3 - Daniela Ella
Fior+Sovaire - Ema Bercaru
Martyn Pig - Andreea Dobre
Lucas - Sandy Book
Cainii turbati - Emil S
13 Comori - Andra Raluk
Vantul Negru - Ana Maria Niculescu

Un rau necesar - Bumbaru Adrian
Ultimul rege - Demetrescu Horatiu
Ultima Aventura + Dragoste si Prietenie - Roxy /Roxana Codin
Rhadopis din Nubia - Alexandra Ale
Belea Mare - Laura (nume comentariu)
Noaptea Gladiatorului +Marele Gladiator - Deea/Amedeea Ene
Luptatorul - Diana Stanga
Dragoste si Matematica - Chucky
Templul de aur - Diana Nicoleta
 Manuscrisul ars - Dianu Iulia

9 comments:

Unknown said...

Vai, ce mă bucur! Mulțumesc mult. Felicitări şi celorlați câştigători! :-)

Deea said...

Felicitari tuturor, An Nou cu bucurii:)

horade said...

Multumesc frumos si pentru acest premiu castigat si doresc fiecarui castigator lectura frumoasa si un an 2015 fericit !

Roxi. said...

Aaa multumesc foarte mult ,am inceput anul excelent ! :D Sper ca asa va fi tot de acum incolo ;)). Felicitari tuturor castigatorilor!
Va doresc un an nou plin de impliniri ,dar si de carti. :)

Unknown said...

Felicitari tuturor castigatorilor si lectura placuta!!
La Multi Ani, Mythical Books!! :D
La Multi Ani, tuturor!! :D

Praf de stele said...

Multumesc mult de tot!! Nici nu stiu daca am avut vreodata atat de mult noroc!! <3
Felicitari tuturor!! Va doresc un 2015 plin de tot ce va doriti!! :D

Deea said...

eu am castigat Noaptea gladiatorului si Marele gladiator, dar deocamdata nu am primit premiul...a trecut ceva timp si nu am primit raspuns...am trimis datele mele pentru revendicarea premiului de pe mailul meu amidome_1one@yahoo.com pe mailul blogului asa cum s-a cerut, am scris de asemenea si pe pagina de facebook mythical books, un mesaj privat, si nimic...macar as vrea sa stiu ce se intampla , daca imi mai primesc premiul sau nu, si cand anume...dar macar sa mi se raspunda///multumesc

CCAM said...

Deea - te rog, stai linistita, o sa primesti cartile; pe FB ma uit rareori pe mesaje;
Toti castigatorii vor primi un email in ziua in care am expediat coletul lor
adica fff curand

Deea said...

ok am inteles, multumesc pentru raspuns:)...nu e problema, mai astept:)