<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Wednesday, September 5, 2012

FETE VS BAIETI


Așa ca să vă ținem în priză ne-am gândit să facem o rubrică un pic mai distractivă: Fete vs. Băieți.

Ușurel, nu o luați ca pe ceva rău, vrem să fie ceva amuzant despre citatele care ne fac să râdem pe unii sau pe alții din cărțile pe care le-am citit. Da, știm cu toții că fetele sunt niște ființe delicate care visează (și credeți-mă când spun că nu există limită de vârstă) la nemuritori frumoși și iubiri eterne. Bineînțeles că nu la vampirii aceia tradiționali însetați de sânge și cu fața schimonosită, ci la niște prinți diafani și superbi.

Noi o luăm mai încet cu diafanul așa că ce ne-a mai rămas? Păi ce să le placă băieților dacă nu cafturi, mașini sau pistoale și săbii? Căci așa cum se spunea într-un serial de comedie, dacă vedem pe cineva că repară o mașină ne adunăm ca zombie și ne dăm cu parerea chiar dacă habar nu avem. Deci fetelor... aveți puțină înțelegere și pentru noi!

Upgrade CCAM
O altă diferență dintre noi este aceea că mie (tabăra fetelor) mi-a luat foarte puțin să-mi găsesc citatele preferate, pe când lui GZM i-a trebuit „puțină linişte” să şi le găsească. Problema mea a fost însă pe care să le aleg deoarece, la unele dacă ştii cartea râzi tăvălindu-te, dar dacă nu ştii personajele te gândeşti ....
Astea fiind spuse, am ales trei (GZM zicea două... greu şi pe de altă parte suntem emancipate, nu?)

FETE:
 
Beautiful face. Beautiful body. Horrible attitude. It was the holy trinity of hot boys.”

Why are you such an ass?" The words came out before I could think twice.
"Everyone has to excel at something, right?"
"Well, you're doing a great job.”Jennifer L. Armentrout, Obsidian

I ripped my left arm out of his hand and slammed my elbow into his solar plexus. He exhaled in a gasp. I lunged for the dagger and sat on top of him, my knees pinning his arms, my dagger on his throat.
He lay still. “I give up,” he said and smiled. “Your move.”
Er. I was sitting atop the Beast Lord in my underwear, holding a knife to his throat. What the hell was my next move?”Ilona Andrews, Magic Strikes

BĂIEȚI:


Scarface grunted. ‘Make yourself comfortable. We’ve been in here for almost three hours trying to sort out witch one of us should head this team.’ ‘Really’, I said and kicked him in the balls. He let out a thin whistling shriek of pain that I ignored as I grabbed the shoulder of his windbreaker and jerked him hard and fast so that he collided with Apeman and both went down. I spun off that and stomped down on the Joker’s foot and then pivoted to bring the same foot up again, heel first into his nuts. He didn’t scream, but he hissed real loud; and I nailed Sergeant Rock with a palm shot to the chest that sent him sprawling onto the food table, which collapsed under him. - Patient Zero by Jonathan Maberry


He brought his face, a face like a rock, close to Ballista’s. His breath stank of garlic. ‘You will die slowly, you little fucker’. - Warrior of Rome by Harry Sidebottom

REACTIILE VOASTRE SUNT BINE VENITE!
SI DACA VRETI, VOTATI CU CINE V-A PLACUT MAI MULT!

Comentariile ne ajuta sa facem un blog pe gustul vostru. Nu fiti sfiosi!

51 comments:

Geo. said...

Aa....
Geniala rubrica!
Promit ca daca gasesc citate funny, va anunt!
Cat despre Girls Vs. Boys... - cu toate ca Obsidian e tare... si plina de replici funny... - mizez pe GZM de data asta. =))

Scylla said...

Foarte haioasa rubrica!
Mi-au placut citatele Monei mai mult,din cauza ca am citit si cartile,dar asta nu inseamna ca citatele lui George nu m-au facut curioasa sa citesc si cartile respective.

CCAM said...

@Scylla - Cartile lui GZM nu sunt amuzante; au doar unele fragmene si unii baieti se amuza din cine stie ce...

GZM said...

@Scylla- si tu acum... nu stii cum suntem noi... radem din orice.:))

Scylla said...

:)))da asta chiar ca a fost buna.Si noi fetele avem momentele noastre cand ne amuzam din orice si uneori ne mai amuzam si pe seama baiatilor :D

GZM said...

Aaa... deci noi am ajuns de ras?

Scylla said...

da si nu...ne amuza reactiile voastre.E ceva rau in asta?

GZM said...

Bietii de noi...:))

GZM said...

Voi cu cartile voastre romantice...

Anonymous said...

Votez pentru citatele Monei, pe ziua de azi... Deşi n-am citit cărţile, m-au amuzat şi am încercat să-mi imaginez şi contextele acelor citate.

CCAM said...

@Fete - asa, asa!

GZM said...

Ma lupt singur cu toate, nu mai e niciun baiat pe aici?

Geo. said...

Vrei sa te sustin eu, GZM? Se pare ca sunt singura care apreciaza genul acesta de umor...

CCAM said...

Nicio sansa! Noi fetele facem front unit si ne amuzam "pe" seama ta! :))) ca reprezentant de seama al unei categorii minoritare

Anonymous said...

Mona cum sunt cărţile Ilonei Andrews, le-am primit aseară în format ebook?
Am primit mai multe cărţi şi nu ştiu în ce ordine să le citesc :D.. Pentru moment termin seria Highlander a lui Karen Marie Moning, dar pe urmă, nu ştiu de ce să mă apuc..

GZM said...

Da, da, merci zombie child!

GZM said...

Vine acum mona

CCAM said...

@ Cristina Elena - mie mi-au placut foarte mult. Ordinea e:
Bites
Burns
Strikes
Bleeds
Slays

CCAM said...

Pregatisem un citat de "fete" care sa le arate ca ne putem distra si noi mai... baieteste. Dar si-a schimbat GZM citatele si nu se mai potrivea! Atunci ce-o sa radem de ei!

GZM said...

E uite asa imi place, sa vorbiti si asa imi dau si eu seama ce va place sau nu, mai vreti zombie si carti de actiune sau ramaneti la romantismul Monei si al vostru implicit?

Anonymous said...

Cu ordinea nu-i problemă, o rezolv pe Goodreads. De obicei nu-mi place să citesc recenzii (cu sinopsisul mi-am luat mai multe ţepe), prefer să descopăr singură cartea, am o întrebare, este pentru adulţi?
Aşa m-am săturat de cărţi pentru adolescenţi...!!!

GZM said...

Mona ma lucreaza...

CCAM said...

@ Cristina Elena - da, e pentru adulti!

Scylla said...

Problema e ca nimeni nu ne poate scoate romantismul din cap,dar asta nu inseamna ca nu putem aprecia si punctul tau de vedere in legatura cu zombie si cartile de actiune care le mai citim si noi din cand in cand,dar nu prea des :))

GZM said...

Deci la capitolul baieti suntem subtiri rau pe aici. Asta e, raman eu pe metereze.

Geo. said...

Mona, ti-am zis ca noi reprezentam CZIO, deci... degeaba incercati voi sa va ridicati impotriva noastra.

Geo. said...

GZM, sa nu ramai pe metereze ca pe mine ma intereseaza!! :-L

GZM said...

Am si eu baiatul meu aici...

CCAM said...

Stati voi pe metereze ca noi conducem din umbra, nu-i asa fetelor? Iar Kate Daniels (Magic Bites...) va mananca pe paine toti baietii vostri cu muschi (adica doar aceia pe care nu-i oprim pentru noi):)))

GZM said...

Nu stiu ce e asta, dar nu cred.

Scylla said...

Oho clar :)))se pare ca noi stim sa imbinam romantismul cu actiunea si iesim mai castigate.

Geo. said...

Well, n-a zis nimeni ca nu e placut sa imbini romantismul cu actiunea, dar cateodata e mai bine sa iesi din tipare!

GZM said...

In your dreams...:))

CCAM said...

@GZC Si cine spune ca nu putem iesi din tipare cu romantismul??? Doar ca stim sa imbinam ce ne intereseaza, ce ne place si ce ne intriga!
@Scylla - cu siguranta asa e

CCAM said...

@ George - my dreams are your dreams, baby!

GZM said...

Cand sunteti in majoritate e usor...

CCAM said...

@ Gata? Ai amutit? Te-am terminat!

GZM said...

S-o crezi tu...

Geo. said...

Pe mine? Nu poti sa profiti de faptul ca citeam, ca sa zici ca m-ai terminat!

Scylla said...

Pai daca tot sunteti sexul tare ar trebui sa faceti fata chiar daca sunteti in inferioritate...sau va dati batuti? :))

CCAM said...

Nuuuu Lui GZM nu tie GZC!!!

Da Scylla - asa ar trebui! Sa lupte pana la ultimul :))))

GZM said...

Se pare ca am deschis cutia Pandorei cu rubrica asta, dar va accept confruntarea.

Geo. said...

Ma dau de partea lui GZM, nu ma lasa inimioara sa-l las singur!

GZM said...

Nici nu ma asteptam la altceva.:))

Unknown said...

:)) Bine, eu nu votez! MI-au placut toate citatele si ce pot spune decat ca GZM chiar a ales bine citatele, m-au facut sa vad si punctul lui de vedere! Mie imi plac ambele genuri :)) Nu ma mai joc :)))

Adica da.. romance, baieti buni.. dar m-as pune si in locul lor: o satra de descreierate [aluzie la mine] stalking them all the time :))) poor guys!

GZM, de care dintre Patient Zero sau Warrior of Rome sa ma apuc prima data? Promit ca incerc sa imi fac timp pentru citit :))

GZM said...

Draga Teo iti recomand cu placere sa te apuci mai intai de Patient Zero. Vezi ca face parte dintr-o serie mai mare. Oricum urmatoarele sunt The Dragon Factory, The king of Plagues, Assassins Code si va mai aparea Estinction Machine si cred ca Code Z in 2014.
Lectura placuta!

Si Warrior of Rome are tot vreo 5 volume.

CCAM said...

@ Theo - Eu zic sa incepi cu Rot & Ruin (Seria Benny Imura) E pt "young adult" si extraordinara. Acelasi autor

Cristinab said...

Citatele alese de tine, Mona, m-au facut sa rad :)) in special cel din Magic Strikes!!!!

Si ultimul citat ales de GZM mi-a placut! ;))

dar.. solidaritate feminina!
team GIRLS !

Unknown said...

Multumesc pentru sfaturi! :*

CCAM said...

@asa, asa - si fiti gata pentu runda din seara asta! cat mai multe (multi) cu atat mai bine :)))

Scylla said...

hopa suna bine :D