<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Sunday, September 23, 2012

LENORE ARRAS de OLIVIU CRÂZNIC



ÎN CURÂND, DE LA AUTORUL ROMANULUI GOTHIC/DARK FANTASY
...ŞI LA SFÂRŞIT A MAI RĂMAS COŞMARUL


OLIVIU CRÂZNIC
LENORE ARRAS

„Mâna îi era rece precum zăpezile lui Gerar; obrajii cândva fragezi, la fel. Întotdeauna o ştiusem rece, e drept, o altfel de răceală însă – glumeam amândoi pe seama acestei neobişnuite şi distinctive trăsături, şi o numeam Crăiţa Iernii. Obişnuiam să îi prind degetele delicate, răcoroase, în palmele mele sau să o iau pe după umeri, strângând-o cu blândeţe şi grijă la piept, încălzind-o, chiar şi în anotimpurile mai îngăduitoare, cu fierbinţeala sângelui care îmi alerga nepotolit şi sălbatic prin vene. Firea mea, mereu nestăpânită şi tulbure, îşi găsea astfel alinarea în gingăşia şi cuminţenia ei, iar vântul violent şi uscat se pierdea tăcut în briza mării. Nu era niciodată nevoie de prea mult – un gest abia schiţat, o privire, o tremurare a genelor negre şi lungi, un singur cuvânt şoptit de buzele ei colorate ca vinul. Nu credeam – nu voiam să cred vreun moment, că voi trăi într-atât încât să privesc chipul ei îngheţat, florile albe ale gerului încolăcite pictural în cârlionţii ei castanii, lacrima de cleştar divin încremenită sub pleoapă.
M-am ridicat în picioare sprijinindu-mă greu de fierul însângerat, cu cizma alunecând peste pelicula rubin-întunecat care înconjura cadavrele. Dacă până atunci fugisem, o făcusem pentru a o proteja pe ea. Nemaiavând pe cine să protejez de acum, sosise vremea să fugă alţii.”

PENTRU CINE NU A CITIT ÎNCĂ ...ŞI LA SFÂRŞIT A MAI RĂMAS COŞMARUL – COMENZILE SE POT FACE AICI (PREŢUL CĂRŢII: 26,10 LEI):


Daca vreti sa aflati parerea mea despre ...ŞI LA SFÂRŞIT A MAI RĂMAS COŞMARUL puteti citi aici si aici. Astfel veti afla de ce sunt nerabdatoare sa mai citesc ceva scris de el.

6 comments:

Cristinab said...

nu am citit decat multe recenzii care lauda ...si la sfarsit a mai ramas cosmarul. dupa ce am citit fragmentul din LENORE ARRAS am ramas :-O Trebuie!!! sa citesc ce scrie omul asta! scrie frumos si felicitari lui pentru premiu. sigur l-a meritat din plin!

CCAM said...

@Cristinab - da, eu scriitor care isi onoreaza pretentiile (noastre) si care promite. La cat e de tanar promisiunile si bineinteles pretentiile noastre calitative si cantitative sunt MARI :D

Anonymous said...

Multumesc mult pt felicitari, Cristinab.
- Oliviu Craznic

Anonymous said...

Mona, vreo idee cand va aparea cartea? Ma gandeam sa nu citesc inca "...si la sfarsit a mai ramas COSMARUL", as vrea sa le citesc una dupa alta aceste carti.
La romanul "...si la sfarsit a mai ramas COSMARUL" am furat putin si am citit primul capitol :), eram prea curioasa. Ma atrage perioada (istorica) de desfasurare a actiunii romanului, iar, castelul, ma atrage si mai mult. :)

CCAM said...

Nu stiu, dar ma interesez!

Anonymous said...

Multumesc!