<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Friday, November 16, 2012

Concurs Aveti chef de un film?

Daca va era dor de un film atunci puteti castiga doua.
Un film de actiune si o comedie, ambele cu zombie!
Cateva mentiuni: nu conteaza daca ati vazut sau nu primele parti ale seriei Resident Evil si la Zombieland ai cateva ocazii bune de ras.
A!!!! Uitati-va la filme cat inca soarele e pe cer (pentru cei mai delicati).


Vor fi alesi doi castigatori, unul pentru fiecare film. Daca iese aceeasi persoana, asta e norocul ei si le va obtine pe amandoua.

Umariti-ne GFC si inscrieti-va! a Rafflecopter giveaway
Castigator Resident Evil:
Katty Deea

Castigator Zombieland:
Ana Maria Busuioc aka Black Angel

38 comments:

Unknown said...

Amandoua sunt ok! :)

GFC : Emilian

Unknown said...

Mi-ar plăcea amândouă, nu ma pot decide asupra unuia.

Unknown said...

Resident evil:D

Law said...

Amandoua ma atrag :)

Unknown said...

amandoi:X:X

Unknown said...

amandoua* scuzee :))

Anonymous said...

As dori sa castig ambele filme, dar cel mai mult Zombieland.

Unknown said...

Amandoua

Addicted to kryptonite said...

amândouă

Andreea said...

Amandoua :D .

Stefan C. said...

Amandoua :)

dark_eyes said...

Resident evil...

Sabryy said...

Amandoua :D

Ralu said...

Cred ca as alege Resident Evil :-??

Unknown said...

Resident Evil

black angel said...

Amandoua sunt pe gustul meu...
Dar...Resident Evil :)

shosetzua96 said...

Amandoua :)

alexa ioana said...

prefer Resident Evil:D

YuLiAnDrEeA said...

Mi-ar placea ambele, dar cel mai mult Zombieland.

monika.love96 said...

Mi-ar placea Zombieland, insa nu ma supar nici daca le castig pe amandoua :)).

lalala said...

amandoua

Geoo;x said...

Amandouaa!

Ştefana Alexandra said...

Resident Evil pentru că am văzut deja Zombieland. :D

Nuzaifa @ Word Contessa said...

Both are okay but mostly I'd love Zombieland.
Is this giveaway International BTW?

crybv said...

Resident Evil

horade said...

Oricare film este binevenit, pentru a fi vazut sau revazut :)

Tyna said...

amandoua!amandoua au multa actiune si putina groaza dupa cum am auzit

CCAM said...

@Nuzaifa - If you are not from Europe there is a little problem. Both DVDs are encoded in region 2 - Europe. So, if you are not living in Europe, you'll not be able to play them. Sorry

Corina said...

Resident evil :)

JustLaugh said...

Zombieland l-am vazut si a fost foarte tare!!:))...asa ca aleg Resident evil afterlife:D

vps said...

Amandoua

Oana H. said...

Amandoua.

iobanicu said...

Amandoua sunt excelent de vizionat !

Emilian S said...

Sunt doua filme bune si prin urmare imi plac amandoua.

dana71 said...

Pe amandoua bineinteles !

hellena said...

Le vreau pe amandoua..., noroc sa am !

Lucian Andrei said...

Indiscutabil amandoua !

Andu said...

De ce doar unul când le-aş putea avea pe amândouă? :)