<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Saturday, March 30, 2013

Concurs la Sfarsit de saptamana - Ovidiu de David Wishart

Prezentare:
Marcus Corvinus...
este un tânăr patrician care are parte de vin, femei şi petreceri până-n noapte mult mai adesea decât de o zi lungă muncă. Dar lui Marcus îi plac cel mai mult investigaţiile celor mai bizare crime de la curtea regală, care adesea ascund intrigi nebănuite.

Şi când Doamna Rufia Perilla,
Nespus de frumoasa nepoată a celebrului poet Ovidiu, îi cere ajutorul, lui Corvinus îi este imposibil să refuze. Însă un caz foarte simplu ca aducerea cenuşii poetului înapoi la Roma devine pe neaşteptate o poveste în care secretele, minciunile şi trădarea formează un amestec letal.
"Tată, te rog să mă lămureşti. Spune-mi tu de ce îl urăşte atât de mult împăratul pe un poet mort, încât nu îngăduie nici cenuşii lui să ajungă acasă, la Roma. Explică-mi motivul pentru care, când pun întrebări despre un scandal atât de vechi, încât îl socoteam aproape uitat, toată lumea strânge din buze, ferindu-se, la fel cum procedează şi vestalele ca să-şi apere fetia. Spune-mi de ce era să sfârşesc în apele Tibrului cu beregata tăiată doar pentru că m-am dus să stau de vorbă cu un bărbat pe care Augustus nu l-a exilat, pentru că nu s-a culcat cu nepoata lui. Şi dacă tu pricepi ce înseamnă acest ultim amănunt, te rog să mi-l desluşeşti, pentru că eu singur nu reuşesc.”
David Wishart – Ovidiu

Va atrage? Daca da, completati formularul. 
Succes!
a Rafflecopter giveaway

16 comments:

meduza said...

Subiectul este original, din ce am citit eu :) Nu ratez o sansa de a castiga un roman asa de interesant :) Multumim pentru concurs :)

Lina said...

Pare interesanta cartea, multumim de concurs.

ionutzk said...

multumim

Unknown said...

Multumim pentru concurs. Mult succes tuturor participantilor.

Unknown said...

Categoric un subiect original- sunt foarte curioasa ce va descoperi Marcus Corvinius in legatura cu furia si ura imparatului fata de Ovidiu...
Dar, ceea ce imi place cel mai mult este faptul ca actiunea se petrece in timpul Imperiului Roman- o situatie cu totul neobisnuita :)
Multumim pentru concurs, nu as rata aceasta ocazie pentru nimic in lume si ... succes tuturor participantilor!

Jane said...

Sper sa am ocazia sa citesc toata cartea :).

Unknown said...

frumos.de mult timp astept o astfel de carte.

Unknown said...

O carte destul de interesanta

~ I still hope !~ said...

hmm, destul de buna cartea :)

Andreea said...

Chiar nu am citit nicio carte care sa se petreaca in acea perioada.

horade said...

Multumim pentru carte si concurs !

Gavriloi Adina said...

Un super concurs, multumim!

Cristinab said...

multumim pentru concurs si succes tuturor!

Giani said...

Multumim pt concurs.

iobanicu said...

Multumim pentru concurs.

Emilian S said...

O carte interesanta pe care o primim la acest concurs.